Sodobni klicni center – primerjava z navadnim

Klicni center je na sploh dobrodošel za številna podjetja, pri katerih se izkaže povečanje povpraševanja za njihove storitve in/ali izdelke. Tako kot je to značilno za številne druge storitve, se tudi takšni centri, ves čas posodabljajo. V primerjavi z navadnim klicnim centrom, vam lahko sodobni klicni center ponudi še več, saj je praviloma opremljen z najsodobneje zasnovano tehnologijo oziroma opremo. Modernejša tehnologija pa vsekakor uporabnikom oziroma strankam pomaga do precej boljših izkušenj.

Ključna prednost, s katero se ponaša sodobni klicni center, je tudi manjše število zaposlenih. Več dela je namreč lahko dovolj učinkovito opravljenega kar s pomočjo robotov oziroma sodobnih naprav. To pomeni, da je takšno delo postalo tudi avtomatizirano. Za podjetje pa je to vsekakor cenovno bolj ugodna rešitev.

Katere pa so slabosti sodobnega klicnega centra

Na sploh je lahko sodobni klicni center v primerjavi z navadnim precej bolj učinkovit, ponuja nižje stroške. Kljub temu pa je vsekakor dobro poznati tudi morebitne slabosti. Ena med njimi, ki še posebej izstopa, je zagotovo manj pristni stik z ljudmi. Ker so odgovori lahko avtomatizirani, se tako izgublja socialni stik. Vse namreč prevzema tehnologija, kar pa, kot vemo, za človeštvo na sploh ni vedno najbolje.

Čeprav dopuščamo, da gre tehnologija naprej, saj nam lahko v marsičem koristi, pa moramo torej ob tem biti previdni, da povsem ne izgubimo socialnega stika. Verjetno si ne želimo, da bi nas povsem zamenjali stroji oziroma roboti. Tega si ne želijo niti stranke.

Ne glede na to, ali se boste odločili za sodobni klicni center ali pa za klasično vrsto kontaktnega centra, je torej bistveno tudi to, da poskušate ohraniti pristen stik s svojimi morebitnimi strankami oziroma kupci. To pa seveda lahko zagotovite, ne glede na to, kakšne naprave vam pomagajo pri stiku s strankami. V obeh primerih je vendarle stranka tista, ki je na prvem mestu.

Leave a Comment